سوالات متداول
بلاگ کژال
درباره ما
تماس با ما
قوانین و مقررات
خانهسوالات متداولدرباره ماتماس با ما
بارهای وارداتی
بله. در صورت داشتن آدرس فرستنده نرخ پیک‌آپ از درب محل مشتری به شما داده خواهد شد.
بله. در صورتی که فرستنده شما امکان انجام تشریفات گمرکی در مبدا را نداشته باشد، ما می‌توانیم این خدمت را ارائه دهیم.
در صورت ارائه مدارک مربوطه به ایرلاین و تایید ایرلاین، کالای خطرناک و فاسد شدنی قابل حمل خواهد بود.
برای حمل باطری و یا هر نوع کالای خطرناک که طبق مقررات یاتا جزو کلاس های نه گانه کالای خطرناک باشد، لطفا MSDS (Material Safety Data Sheet) کالای خود را جهت بررسی برای ما ارسال فرمائید.
به طور کلی هر کالایی که با برندهای معتبر جهانی در چین تولید می‌‌شود، به جهت داشتن امکان صادرات از آن کشور، می‌بایست دارای اجازه نامه رسمی از آن برند باشد.
با هماهنگی با فرستنده کالا و نماینده خود در مبدا می‌توانیم این امکان را فراهم آوریم.
بستگی به رزرو زمان بار دارد، در صورت نرمال بودن شرایط و مناسب بودن تعداد پروازها، بین سه روز تا یک هفته و در صورت مناسبت‌ها مانند روزهای قبل از تعطیلات سال نو میلادی یا چینی، ممکن است زمان بیشتری صرف گردد.
می‌توانیم نسبت به معرفی ترخیص کار به شما کمک کنیم.
بله. در صورت داشتن پرواز در آن مسیر حمل انجام می‌دهیم.
بله. رزرو بار بستگی به ایرلاین مورد استفاده و سیستم رزرویشن آن ایرلاین دارد.
پیک آپ در مبدا انجام می‌دهیم ولی ترخیص در مقصد با خود مشتری است و در صورت تمایل ترخیص کار معرفی خواهیم کرد.
شرکت‌های هواپیمایی بر اساس کنوانسیون‌ها و مقررات مربوط به حمل کالای هوایی در زمینه خسارات وارده به بار، گم شدن و یا تاخیر در حمل کالا مسئول هستند. مبلغ قابل پرداخت به ازاء هر کیلوگرم کالا حدودا 20 دلار بوده و مبلغ دقیق آن بر‌اساس کنوانسیون ناظر بر آن حمل و توسط دادگاه تعیین می‌گردد. مسئولیت شرکت خدمات بار صرفا در حد مسئولیت شرکت هواپیمایی است که بر‌اساس کنوانسیون‌های مربوطه تعیین می‌گردد. در صورتیکه ارزش کالای شما بیشتر از مبلغ فوق باشد بهتر است نسبت به بیمه نمودن کالای خود توسط شرکت‌های بیمه اقدام نمایید.
کژالخانهسوالات متداولقوانین و مقرراتدرباره ماتماس با ما